Γιάννης Παλαβός: Το αστείο

sep-palavos-asteio-cover-big-copyΠολλά έχουν γραφτεί για το «Αστείο» του Γιάννη Παλαβού. Πρόκειται για μία συλλογή διηγημάτων που κυκλοφόρησε το 2012  από τη Νεφέλη και περιλαμβάνει δεκαεπτά διηγήματα. Το βιβλίο έκανε αμέσως αίσθηση μεταξύ των αναγνωστών και έλαβε πολύ θετικές κριτικές από τον Τύπο. Βραβεύτηκε με το Βραβείο Διηγήματος του περιοδικού Αναγνώστης και ένα χρόνο αργότερα απέσπασε το Κρατικό Βραβείο Διηγήματος.
Να την πω την αμαρτία μου; Θα την πω: δεν έχω σε μεγάλη εκτίμηση τα ελληνικά βραβεία, ειδικά αυτά που έχουν την κρατική βούλα. Δεν εντυπωσιάζομαι και δεν σπεύδω να διαβάσω ένα βραβευθέν έργο. Το ίδιο και με τις περισσότερες κριτικές. Για την ακρίβεια, πρώτα διαβάζω ποιος το γράφει και μετά αποφασίζω αν θα εμπιστευθώ την κριτική ή όχι. Περισσότερο εμπιστεύομαι τη γνώμη φίλων αναγνωστών και δύο ή τριών βιβλιοπωλών που μου προμηθεύουν βιβλία εδώ και χρόνια. Το «Αστείο» το αγόρασα τελικά μετά πρόταση του βιβλιοπώλη μου αλλά από πείσμα για τον μεγάλο ντόρο που γινόταν τότε το άφησα αδιάβαστο στο ράφι μου για περίπου δύο χρόνια. Λάθος μου.
Διαβάστε τη συνέχεια της κριτικής στα Κεφαλονίτικα Νέα, εδώ.
Σχολιάστε

